Retouren & Terugbetalingen

Je kan producten binnen 100 dagen na ontvangst terugsturen als ze nog in hun originele, dichte verpakking zitten. Als de verpakking geopend is, moeten retouren goedgekeurd worden door ons klantenservice team.

1. Stop het product in een gewatteerde envelop. Als het beschadigd raakt tijdens het vervoeren, kunnen we je geld niet terugstorten. Gebruik a.u.b. niet dezelfde verpakking als waarin je het product hebt ontvangen. Deze zijn ontworpen voor enkele verzending.

2. Download, print en vul ons retourenformulier in, en stop deze in de gewatteerde envelop. Ons adres staat op dit formulier. Vul het in en stuur het mee samen met de producten die je retourneert.

- Als je dit stuurt vanuit een non-EU land, moet je een douaneaangifteformulier invullen om mee te sturen. Als dit niet compleet is of ontbreekt, kan de douane je pakket naar je terugsturen.

- Het douaneaangifteformulier en je factuur moeten vastgemaakt worden aan de buitenkant van je pakketje. De formulieren moeten zichtbaar zijn voor de douane.

3. Stuur je pakkertje terug naar ons. Wij raden een postdienst aan die een tracking link levert. Als het kwijtraakt kunnen wij je bedrag niet terugstorten.

Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke manier van betaling zodra het product is ontvangen door ons team en er is voldaan aan de retourcriteria. Binnen 1-6 dagen ontvang je een terugbetaling, afhankelijk van je bankrekening en betaalmethode.

Wij bieden geen ruil aan. Het is wel mogelijk om je product te retourneren binnen 100 dagen nadat je het hebt ontvangen om je aankoopbedrag terug te krijgen, zolang het in de originele, dichte verpakking zit.

Meer hulp nodig?

Stuur ons een email met relevante informatie, waaronder je bestelnummer, email adres en fotos of videos van de defecte producten.

Of stuur ons een direct bericht

We reageren binnen 24 uur op alle berichten van maandag t/m vrijdag. Alle berichtjes verstuurd in het weekend worden de volgende werkdag beantwoord.