Bezorging & Tracking

Je kan kijken wanneer je bestelling bezorgd wordt door op de "Volg Bestelling" knop te drukken in de email die je hebt ontvangen waarin staat dat je bestelling verstuurd is. Als er nog geen update staat op de website van de vervoerder, geen zorgen! Wacht een paar dagen voordat de updates verschijnen.

We streven ernaar om alle bestellingen te versturen binnen 24 uur na het ontvangen van de betaling. Dit geldt voor maandag t/m vrijdag, exclusief feestdagen. Wij zijn gesloten tijdens weekenden en feestdagen.

De verzendtijd is afhankelijk van het type verzending gekozen tijdens betaling. Voor meer informatie, bezoek onze webpagina met informatie over leveringstijd.

Als je bestelt naar een land binnen de Europese Unie zijn er geen extra kosten of invoerrechten zodra je bestelling door is gekomen. Klanten die bestellen naar landen buiten de EU moeten mogelijk extra kosten betalen voordat hun bestelling kan worden afgeleverd.

Wacht een paar extra dagen. Soms kan het zijn dat je bestelling later geleverd wordt dan de tracking laat zien. Zorg ook dat je controleert of het bij de buren is afgeleverd als zij het hebben aangenomen.

Meer hulp nodig?

Stuur ons een email met relevante informatie, waaronder je bestelnummer, email adres en fotos of videos van de defecte producten.

Of stuur ons een direct bericht

We reageren binnen 24 uur op alle berichten van maandag t/m vrijdag. Alle berichtjes verstuurd in het weekend worden de volgende werkdag beantwoord.