Hulp & Info
Stuur een email met "B2B account" als onderwerp naar [email protected] met je BTW nummer en social media profielen. We gebruiken deze informatie om te controleren dat je in aanmerking komt voor een zakelijk account.
Als je al hebt geprobeerd om je wachtwoord te resetten maar nog steeds problemen hebt met inloggen, probeer dan alle cookies van Bodymod te verwijderen en de cache te wissen. Neem contact op met de klantenservice als je daarna nog steeds problemen ervaart.
Om je account te verwijderen, navigeer simpelweg naar het 'Privacy Instellingen' tabblad in 'Mijn Account'. Let op, het account kan niet gesloten worden als je nog openstaande bestellingen of retouren hebt.
Om je uit te schrijven, ga naar "Contact voorkeuren" in "Mijn account", vink het vakje met "Algemeen abonnement" uit, en dien het in.
Meer hulp nodig?
Stuur ons een email met relevante informatie, waaronder je bestelnummer, email adres en fotos of videos van de defecte producten.
Of stuur ons een direct bericht
We reageren binnen 24 uur op alle berichten van maandag t/m vrijdag. Alle berichtjes verstuurd in het weekend worden de volgende werkdag beantwoord.